۱۱ پاسخ

حتما بخر من یهو سزارین شدم شب بود همه جام تعطیل بود بچم با کالاندولا بیشتر سوخت اردن ابی بخر بزار تو ساک

لازم نیس

سودوکرم عالیه

فیروز سوختگی بخر کودک عالیه

کالاندولا

من خریدم براخونه
عکسش تو تاپیک ها هست

ن نمیخاد ببری بخر بزار خونه

کالاندولا بگیر

من اردن گرفتم

اردن ابی عزیزم خیلی راضین اطرافیانشون

من سودو کرم گذاشتم اگع منظورت پماد سوختگیه

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی
مامان مهرادم💙👶🏻 مامان مهرادم💙👶🏻 ۳ ماهگی