سلام من بعد از لقاح
سینه هام حساس شده شباهت به علامت عادت ماهیانه دارم کمر درد خفیف پایین شکم هم همینطور ادرار زیاد هم دارم نفخ هم زیاده. بنظرتون بارداردم یانه؟؟؟
چند روزه عقب انداختی
بیبی چک که منفی بود شاید زود زدی
وای فکر کنم بارداری منم از نبض فهمیدم پایین سمت چپ میزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.