۴ پاسخ

چرا هست هم پوشک هم شیر خشک

وا چرا
ما مه تهرانیم پیدا میشه والا هنوزم مث قبل ی دونه ی دونه می‌خرم

شیر خشک درحد دو سه ماه ذخیره داشته باش

کجایید الان شهر ما پر همه جا

سوال های مرتبط

مامان ♥️شاهان♥️ مامان ♥️شاهان♥️ ۵ سالگی
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری