۸ پاسخ

نه من نداشتم چون امپول شیاف میزدم

نه اصلا بعد عمل هم نیومد فقط بتادین میومد

خون نه ولی لکه 3 روز

بله داشتم تا ۵ روز

نه فقط یه لخته خون بعد عمل اومد دیگه چیزی ندیدم

بله من خونریزی داشتم یک هفته ای قطع شد

شما که هفته ت بالاست

نه عزیزم لکه بینی خیلی کم اونم دو سه روز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی