۵ پاسخ

یک روز شدید هم نبود، بعدش تا دو روز لکه بینی

سلام دوستان سرکلاژ یعنی چی؟

من ی هفته لک داشتم دو روز اول خونریزی بعد خوب شدم... سرکلاژ کردی؟

من تا سه روز داشتم درد نداره یکم فقط سوزش

سلام خانوما سرفه شدیددارم چیکارکنم زودخوب شم😑10هفته ودوروزهستم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد
مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وسوم بارداری