الان بهتری قشنگم؟؟؟؟؟
شیاف بزن و استراحت کن برای سرویس هم از فرنگی استفاده کن
اگه ادامه داره خونریزیه اگه فقط همون موقع امده لکه هست باید بری دکتر
اگخون روشن حتما برو زایشگاه
اگ لکعه قهو ایی شیافت بذار
در چه حد خونریزی
اگه خونریزیه برو دکتر حتما
اگه لکه بینیه شیاف بزار استراحت کن
چیکار کردی مگه
کار سنگینی انجام دادی یا رابطه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.