خانمای هفته من خون ریزی داشتین😭😭😭؟

۷ پاسخ

الان بهتری قشنگم؟؟؟؟؟

شیاف بزن و استراحت کن برای سرویس هم از فرنگی استفاده کن

اگه ادامه داره خونریزیه اگه فقط همون موقع امده لکه هست باید بری دکتر

اگ‌خون روشن حتما برو زایشگاه
اگ لکعه قهو ایی شیافت بذار

در چه حد خونریزی
اگه خونریزیه برو دکتر حتما
اگه لکه بینیه شیاف بزار استراحت کن

چیکار کردی مگه

کار سنگینی انجام دادی یا رابطه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد