خانومای سرکلاژی تا چن روز لکه بینی داشتید چتوری بود لکتون؟

۳ پاسخ

من نه خون‌آبه داشتم نه لکه بینی نه درد خداروشکر

تا چهارروز عادیه

تا دوروز خون آبه و دوروزم لکه بینی بعدش ترشح زرد رنگ تو یک هفته کامل خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مهلا خانم 🩷 مامان مهلا خانم 🩷 ۲ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاس🌺 مامان شکوفه گیلاس🌺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری