بنظرتون این‌سونو خیلی خونرسانی به نی نی کمه ؟

تصویر
۶ پاسخ

منم تو هفته ۱۸ مقاومت داشتم
حدودا یه ماهه آسپرین مصرف میکنم
هفته دیگه دوباره قراره سونو بدم
خداکنه بهتر شده باشه
واقعا نگرانم
چون ریسک مسمویت بارداری هم دارم
واقعا از زایمان زودرس میترسم
باز شما خداروشکر به هفته های امن رسیدید
من خیلی هنوز راه طولانی دارم

روزی چندتامیخوری عزیزم اسپرین؟

منم کمه آسپرین میخورم

پزشکت چی میگه؟ سونو چی گفت خودش؟

آسپرین مصرف میکنی؟ با آسپرین اینقدره یا بدون آسپرین؟

آسپرین میخورید؟؟

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان همتا🍓🎀 مامان همتا🍓🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی