خانما طرح یسنا چه جوریه؟ به همه تعلق میگیره ؟باید برم بهداشت ،؟

۸ پاسخ

میری بهداشت اسمت ک رفت توسیستم بهت میدن ب من فعلا ندادن فک کنم از ۲۰ هفتگی ب بعدمیدن

من رفتم بهداشت پرسیدم برای طرح یسنا گفت زیر نظر بهداشت نیست وزارت رفاه گرفتشه دست.

فردا میخوام سونو ان تی ..خیلی دلشوره و استرس دارم ..من هی خودم آدم جوشی بودم و استرسی ..از غروب هم بدتر شدم

به منم ندادن کو۵۴۵نیا

من اعتراض زدم ..هنوز درست نشده..ما نه خونه به نام داریم نه ماشین آنچنانی نه چیزی ..ولی قطع کردن

من دهک ۷برام واریز نمیشه

به مادران باردار تا دهک 5میدن فکر کنم

من رفتم بهداشت ثبتنام کردم ولی الان واریز نکردند

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته دوازدهم بارداری
مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری