باید بری قبل ۱۰ هفته چون یه ازمایش ۶ تا ۱۰ هفته هست میفرستن
طرح یسنا واسه بعد بدنیا اومدن بچس
اگ سونوتشکیل قلب و انجام دادی میتونی بری عزیز
یسنا هم میگن برا هم مادرای بارداره هم شیرده ولی هنو برامن نریختن
من امروز رفتم ازمایشا و سونو همرات باشه
میتونی از الان بری ازمایش و سونو تشکیل قلب همراهت باشه
ازمایش. غربالگری اولیه ودادی ببر.
الانم بری باز باید اینارو ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.