من میخوام سزارین بشم دکترم میگه نه عزا گرفتم عصر تاحالا
الان خیلیا سزارین میکنن
چون تحمل درد طبیعی رو ندارن
منم طبیعی هستم حالا باز ۳۷ هفته میرم معلوم نیست شاید بریچ شده باشه ب هر حال من ک طاقت دوتاشم ندارم🙁🥴🥴
آره همش حس میکنم منم الاناست بزام😂
وای اره
حالا من خودم طبیعیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.