شماهم بیشتر تاپیکاتون سزارین شدن؟

۴ پاسخ

من میخوام سزارین بشم دکترم میگه نه عزا گرفتم عصر تاحالا

الان خیلیا سزارین میکنن
چون تحمل درد طبیعی رو ندارن
منم طبیعی هستم حالا باز ۳۷ هفته میرم معلوم نیست شاید بریچ شده باشه ب هر حال من ک طاقت دوتاشم ندارم🙁🥴🥴

آره همش حس میکنم منم الاناست بزام😂

وای اره
حالا من خودم طبیعیم

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی