من دوشنبه گرفتم یک و خورده از نظر ابعاد بزرگتر بقییه هستش و کیفیتش هم بهتره و طناب هاشم محکم تره
من میخواستم پایه هم بگیرم ولی فروشنده گفت تبری بهتره از نظر ایمنی گفت بچه اگر تند تاب بخوره بچه و تاب میفته..من میله بارفیکس گرفتم برای خونه
من با پایه ۲۹۰۰
من یک ماه پیش خریدم بدون پایه ۴۳۰ از ترب
نه بدون پایه بند میکنم به میل بارفیکس
یک ماه پیش تقریبا
۷۵۰ ت
تو یه اسباب فروشی عمده🫠
من دوسه ماه پیش گرفتم 780 بدون پایه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.