سنو هایی که باید بد از آنامالی بریم چی هستن؟

۶ پاسخ

سونو وزن گیری جنین ک توی ۳۳ هفته انجام میشه

من از انومالی دیگ سونو نرفتم
نوشته بعد ۲۸هقته برم سونو وزن.
البته میرم مطب پیش خودش یه سونو میکنه در حدی ک ضربان قلب و اب دور جنین اینارو ببیته

منا فرستاده ۲۱هفتع برم سونو واسه جفتم چون پایینه گفته یک ماه استراحت آمپول شیافم داده خدا کنه دیگ رفتم اومده باشه بالا

برای من یکی ۲۸ هفته نوشته برای مایع دورش و اینا چکاب طور

سنو وزن بین ۲۸ تا ۳۲

بعضی دکترا یکبارم ۲۴ هفته انومالی تکمیلی میفرستن بقیه میزه تا ۲۸تا ۳۲ سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری