من که بی بی لند گرفتم شیشه هم بی بی لند گرفتم خیلی محشر نیست خیلی هم قیمت پایین نیست قیمت شیشه شیرش 280 بود پستونک فک کنم 170اینا گرفتم
اصن بچه پستونک نگیره بهتره حالااکه گرفت میریم اونت میگیریم
چه مارکی خوبه پستونک وشیشع شیر.
بیبی لندخوبه؟
من اونت دوتایی گرفتم کلا اصلا پستونک قبول نکرد 😐
چند قیمته؟؟
من اونت گرفتم طبق تجربه دوستانم که بچه داشتن گفتن بهترین مدل توی بازار هست. همه شون هم ارتودنسی هستن
دیگ ۶تا۱۲ماهو نخر ببین اصن میخوره
فقط ارتودنسی باشه
من دکتر براون خریدم
منم از همین مارک بی بی لند گرفتم آبی پایین صورتی من یکی خریدم شاید نخوره
من مارک اونت گرفتم
منم همینو گرفتم 0تا۶ماه
بلکه پستونک نخورد چرا این همه خریدی دختر من نخورد موند دستم
همون یدونه فعلا کافیه، شاید اصلا پستونک نگیره، یا اون مارک رو نگیره
چرا قالب پستونک نداره اینا☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.