منم گاهی همینجورم فکنم اسید معدس میزنه بالا پرتغال ک بخورم دیگه بدتر میشه
منم دقیقا این حس رو دارم گاهی احساس خفگی شدید دارم
اسید معدس. منم مث شما بودم دکترم فاموتدین نوشت چنروز بعد غذا خوردم خوب شدم
اسید معده است شاید منم همین الان دارمش 🥴
فک کنم بخاطر ماه آخر بارداری هستی و چشم انتظار تاریخ به دنیا اومده نی نیت هستی یکم کم طاقت و بی صبر شدی طبیعه اگر میبینی کلافه شدی یکم گریه کن گریه که همیشه بد نیس بعضی وقتا نیازه
تیروئید داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.