۳ پاسخ

منم این حس دارم بخاطر اینکه سر بچه رو به پایین هست فشار زیادی به لگن و مثانه میاد

منم تقریبا اینطوری یه جوری مثل دل‌پیچه 😐مثلا حس میکنم کلیییی جیش دارم بعد میرم دستشویی خیلی کم میاد😐

آره طبیعیه بچه داره فشار میاره

سوال های مرتبط