۹ پاسخ

زرد آلو گیلاس رو من جواب میده دکتر هم به من شربت لاکتولوز داد میخورم خوبم هر هشت ساعت 3قاشق آب هم زیاد بخور

ب پوست کیوی روغن زیتون بزن ناشتا بخور .
البته میدونم چیز جالبی نیست ولی خب جوابه

صبح تا صبح انجیرخیسونده بخور

من یبوست دارم رفتم دکتر شربت لاکتولوز داد بهم هر ۸ساعت باید بخوری

منم یبوست شدید هیچی جواب نمیده میخوام بمیرم سرکلاژ هستم نمیتونم کاری کنم 🥺

میوه کلا زیاد بخور

من کیویی خوردم خیلی تاثیر داشت

الان فصل زردآلو و گیلاس و آلبالو هستش عزیزم ‌.عالی جواب میدن واسه یبوست این میوه ها

زردالو
گوجه سبز
هلو
هندوانه
انجیر
روغن زیتون

سوال های مرتبط