خانما بعضیا میگن چشای پسرم عادی نیس راستی

تصویر
۲۵ پاسخ

من مشکلو فقط تو چشمای اونایی که این حرفو زدن میبینم
ماشاالله چشماش درشته برای همین عجیب به نظر میاد

ماشالله درشته خوشگله

آره عادی نیست.چون خیلی نااااازه🥰😍

اره عادی نیست چون خیلی قشنگه و مشکیه 🧿🧿🧿توروخدا به حرف کسی گوش نده

چجوری بعضیا دلشون میاد بگن همچین حرفی

چشماش درشته
کی میگه عادی نیس؟

ای جانم اتفاقا خیلی درشت و خوشگلن.چون صورتش لاغره فکر میکنن عادی نیست

او خداااااااااا چ نازه ماشاالله چه چشایی

ای جان فدا چشات بشم خاله 😍🧿نگو بزن تو دهن اون بعضیا

ای خدا چطوری دل شون میاد ایراد رو بچه می زارن ماشاالله هیچ مشکل نداره

چون چشم درشت و مشکی ندیدن😍ماشالا❤️

بگو خاک برسرتون بعضیا

عالیه به این قشنگیییی

چرااا میگن عادی نیست؟؟؟
گوه میخورن
خودتو درگیر حرف مردم نکن....
ماشالله چشماشم خیلی درشته ...‌

چشاش درشته
مشکلی نداره که
اونایی که این حرفو زدن مشکل دارن😁

ن درسته فقط حس میکنم یکم لاغره همین تپلتر ک بشه قوی تر میش

دلت میاد چشم مشکی 🫠بزن تو دهنشون با حرف
نزار ای جوری بگن

چه چشمای نازی داره درشته خداحفظش کنه
هر کی درباره کوجولوت چیزی گفت با حرفت یه تو دهنی بزن بهش

مثل تیله میمونه🥰

ن بابا چشاش درشته

چشماش درشته ماشاالله

چشاش خیلی خوبه

وااا چیکارشه بچه

ماشالله . درشته . چه عیبی

وا یعنی چی...درسته‌که

سوال های مرتبط

مامان روژهات مامان روژهات ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی