سلام مامانا کسی در مورد شربت بی بی سد میدونه؟

۳ پاسخ

نه نده عزیزم منم چند بار بهش دادم ولی دکتر بهم گفت به هیچ وجه بهش نده منم خیلی اذیت شدم ولی الان دیگه خدا رو شکر خوب شده یکم دیگه تحمل کنی خوابش خوب میشه

اره دختر من قبلا کولیک داشت میدادم کمک میکنه بخوابه

اره من دادم وقتی پسرم نوزاد بود دکترش داد برا بی خوابی هاش

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی
مامان گندم خانوم مامان گندم خانوم ۸ ماهگی