۶ پاسخ

هر چیم میخوای بهش بدی باید ۴ساعت به ۴ ساعت باشه اگه خواستی پروفن بهش بدی شکم خالی بهش ندی خوب نیست اون فکر کنم ۶یا۸ ساعتی باشه چون خیلی قوی هست

اگه تبش از دو روز بیشتر شد حتما باید بهش پروفن بدی
پاشویه هم حوله نمدار با آب ولرم حتما باید باشه رو شکمش بزاری با پشت زانوش خیلی خوبه براش اتاقم هم خنک کن لباس خنکیم تنش کن

گلم پاراکید چقدر بهش دادی؟

عزیزم پروفن بده یک سوم وزنش

ایبوپروفن بده

من دخترم یبار آنفولانزا گرفت تب 40درجه 3 روز تب داشت با شیاف و پاراکید نهایت میشد 39ک اونم بعد نیم ساعت دوباره میرفت بالا
یکی بهم گفت گل ختمی بجوشون پاشویه کن باهاش اینکار کردم ال روی آتیش بود بچم تبش اومد پایین حالا اگه شما هم داری انجام بده ضرر نداره

سوال های مرتبط