۹ پاسخ

عزیزم اگ فقط بی اشتها و بی قرار و تب شدید داره ویروس رزوئلا گرفته خیلی مراقبش باش که تبش تشنج داره

شربت ایبوپروفن بده

چون بدنش عفونت داره تب میاری با شربت پاین بخاطر عفونت میره بالا باز

علت تبو باید ببری دکتر پیداکنی

احتمالا عفونت داره یزره بدنش
ببر دکتر احتمالا اموکسی کلاو مینویسه

اول پاراکید،بعدشیاف استامینوفن،بعد شربت بروفن ،دراخر اگ اینا جواب نداد شیاف بروفن

شیاف بزار

ایبوپروفن دادی بهش یا استامینوفن ؟؟

شیاف بذار

سوال های مرتبط