۳ پاسخ

معمولا سعی میکنن تا پایان هشت ماهگی نگهشون دارن و امپول ریه تزریق کنن ولی بودن که تا هفتع۳۶-۳۸نگهشون داشتن

وییی اینم استرس و نگرانی ما

اکثرن دیگ خیلی خوب بتونن نگهدارن 37 هفتس

سوال های مرتبط

مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶 مامان ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶 ۵ ماهگی