بمون ب یادگاری از ازمایش گلوکز (۱۴٠۵/۱/۲۲)🧿💙
25 هفته😍🧿

تصویر
۵ پاسخ

من دادم بدنم نتونست گلوکز تحمل کنه همشو پس زدم و از‌ روی همون قند ناشتام قرار شد تشخیص قند بدن

بدمزست؟ من شنبه میرم

منم امروز دادم
جوابش هم عصر اومد خوب بود خیالم راحت شد

آزمایش سختی بود

منم دادم ؛ چقدر بد بود😏

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی