کیا شیاف واژینال میذارن تند تند دسشوییشون میگیره

۵ پاسخ

واژینال کثیف کاری میشع
مقعدی خوبه
البته اونم دسشویی اوره

میتونی مقعدی هم بزاری یه مدت امتحان کن ببین تاثیر داره .

من میزارم ولی مال شیافت نیس . نی نی هامون پایین هستن تکرر ادرار داریم

من اولش واژینال میذاشتم خیلی اذیت بودم کلا چربیشو میداد بیرون شلوارم خیس میشد الان معقدی میزارم دیگ کثیف کاری نداره

مننن🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری