۶ پاسخ

پسر من از بدو تولد نگرفت تا دوماهگی ام دوشیدم هر بار دوساعت یه بار اوایل ۹۰ تا بود بعد کمکم روزای اخر ۳۰ تا هم نمیشد خیلی هم خشک شد الان هم دارم ولی یچیز سفت قهوه ای سینه هامم خیلی درد میکنه ولی فسقل شیر خشک ترجیح داد به شیر من چه میشه کرد

دختر منم ول کرده چند روزه

آخ که دختر منم از 40 روزگی سینمو پس زد، تا الان که میدوشم نمیدونم چقدر دیگه توان و انرژی دوشیدن داشته باشم.
شیرخشک آپتامیل میدم بهش

چرا عزیزم از دو ماهگی شیر خشک دادی خودت دادی؟من میخوام کمکی بدم بچم شیشه نمیگیره 🥲

چرا سینه تو نمیگیره

چرا اخه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی