۳ پاسخ

استامینوفن هم اگر دکتر تجویز کنه کمش ضرری نداره هرچی مصرف میکنید تحت نظر پزشک باشه مشکلی نیست

فاموتیدین ۲۰ میگن اشکال نداره ولی زیاد نباید خورد دکترم گفت روی جفت تاثیر میذاره

نه بابا مجازه. چرا خودتو بیخود اذیتی میکنی b6 بخور. حتی اگه خیلی اذیتی دمیترون هم بخور والا

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نــــورامـ🍓🍯✨ مامان نــــورامـ🍓🍯✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
برکتـ زندگیم جوجه قشنگمـ با مامانی چهار ماه رو ب اتمام رسوندیم با وجود تموم مشکلات تموم اذیت شدنام تموم سختی هایی ک کشیدم همش با تکون خوردنایی ک حس شد تو این هفته ها همش از یادم رفـ♥️
مرسی ک با مامانی تحمل کردی این روزا سپری بشه🌺
جوجه آروم و ناز من🥺
مرسی ک با وجود تو من و بابایی پدر مادر شدیم 🌺
همین ک تکون میخوری انگار دنیا رو بهم دادن بابایی هرروز نوازشت میکنه هرروز از سرکار میاد بت سلام میکنه حرف میزنه بات🥺
با اینک نمیدونیم دختر نازمونی یا پسر قند عسلمون کلی عاشقتیم و برامون هیچ فرقی نداره همین ک صحیح و سالم بیای بغلمون کافیه و خدارو ممنونیمـ🥲
چن روز دیگ منو بابایی قراره ان شاالله بفهمیم جنسیتتو و قرارع با بابایی بریم کلی برات اسباب بازی و جینگولیجات بخریم😍
مامانی با وجود تو آرامش خاصی تو دلمه ک قابل توصیف نیست ان شاالله ۱۶۰ روز دیگ میای بغل منو بابایی🥺
ان شاالله صحیح و سالم ب دنیای وجود من♥️
ب وقت شروع 5 ماهگی🌸
🌸1404/11/14🌸