۷ پاسخ

بچه من ۴ روزگی ۱۱ بود دیگ قطره داد خودمم دستگاه گرفتم الا ۴۸ساعته تو دستگاهه ۲ساعت داخل نیم ساعت بیرون
شیردهی باز دوباره داخل بخابونش امروز برم ازمایش بدم پستونک بزار دهنش یا شیشه شیر ک نترسه

منم همینجور پسرم زردی داره دکتر فقط گفت شیر بهش زیاد بدین دفع کنه اگه بیشتر شد زردیش دستگاه بگیرین ۲۴ ساعت بزارین بعد ۱۲ ساعت بعدش دوباره آزمایش بدین ببینیم اومده پایین یا نه

دکتر قطره نداد.؟

خودت گرمی نخور

اخه اصلا ب تغذیه خودت ربطی نداره ، باید تند تند شیرش بدی دفع کنه من همه جی امتحان کردم، شیرخشت انار لیمو

دختر منم واینمیساد شیر بده بخوابونش بزار داخل دستگاه

سلام عزیزم زردیش چنده؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد