منم راضیم
البته پیش اومده که نم پس داده ولی برا پسر من از جسبیا بهتر بود
من خیلی راضیم
مولفیکس، هانیز استفاده کردم نم میداد ولی شورتی خیلی خوبه
خیلی راضیم واقعا اعصابمم ارومتره انقد نمیدوم دنبال بچه برا پوشک
عالی
بله ولی قیمتش از340شده 640
بله خبلی
خیلی خوب و عالین
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.