مامانا از مای بی بی شرتی راضی هستین؟

۸ پاسخ

منم راضیم
البته پیش اومده که نم پس داده ولی برا پسر من از جسبیا بهتر بود

من خیلی راضیم
مولفیکس، هانیز استفاده کردم نم میداد ولی شورتی خیلی خوبه

خیلی راضیم واقعا اعصابمم ارومتره انقد نمیدوم دنبال بچه برا پوشک

عالی

بله ولی قیمتش از340شده 640

بله خبلی

خیلی خوب و عالین

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی