۸ پاسخ

پرچم بیشتر تکون بدن

اشکالی نداره که
درست میشه
کهنه بزن عزیزم
ناراحتی جمع کن برو والا همه چی به این خوبی
از خوشیات بزن از تفریح بزن از مرغ و گوشت بزن
از نون و تخم مرغم بزن
بچتو بیرون نبر یوقت چیزی هوس نکنه مجبور شی بخری براش
بجاش خداروشکر امینت هست مخصوصا شبا
چنان دشمن میلرزه از صدای این مردم جرئت نمیکنه میترسه
😭😭

من شورتی سایز ۶خریدم ۸۰۰ اخرین بار

من دیروز خریدم.... ششصد و خورده ای... مای بیبی شورتی سایز ۷

وای منم همونو استفاده میکنم

زیباست....🚶🏻‍♀️

خدا لعنت کنه همه شون از وقتی ک بچه هامون بدنیا اومدن تا الان همه چی تغییر کرد

خدابه دادمون برسه🙂

سوال های مرتبط

مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی
مامان باران و بهار مامان باران و بهار ۱ سالگی