پوشک شیردهی ###، مای بی بی ###$

تصویر
۲۰ پاسخ

نه چرا بگیره مهریه حق زنه برای چیزیم ک حقته حتی اگر دسته جمعی هم بشینن نفرینت کنن باز به خودشون بر میگرده
میدونی ک نفرین دو سر داره اگه حق نباشه بر میگرده به صاحبش.

دلت واسه کسی نسوزه وظیفشه مهریه بده

نه اونا باید از اه و نفرین تو بترسن خوب کاری کردی عزیزم دستت درد نکنه

کسی‌چیزی‌گفت بگو منم مادرم تو دلت برای بچت میسوزه که ۳۰سالش عرضه نداره
منم دلم برای جوونی خودم ک سوخت اینده بچم ک داره میسوزه از حقم نمیگذرم

اصلن رضایت ندی اینایی خیانت میکنن حقشونه اللن خوب جایی هستش خوب فکر کنه ک چیکار کرد در حق زن و بچش مر تیکه چ ند ش بدرد نخور آه اونا خودشون میگیره نه تو رو عزیزم حقته

با دعا اون نیومدی که با نفرینش بری
کون لقش
خوب کردی حقشه

مگه الان زندانم هست میگفتن ک نیست چطوریه؟ خواهر احمق من شوهرش معلول بود پیش باباش پسره کار میکرد اهن فروشی دارن وکیلم گرفتیم فک کنم به وکیل ما چیزی داده بودن نه مهریه بهش تعلق گرفت نه رفت جاهازشو بیاره ۱۲٠ تومن دادن بهش خرش کردن

عزیزم شما شاغلی؟ خرج خونه رو چکار میکنین

آه تو باید اونارو بگیره دمتم گرم

اگر اذیت کرده حقشه حتی توبایدمادرش نفرین بکنی همچین پسری تحویل داده

الان ۶تا بایدبده یا۶تااجراگذاشتی قسط بندی شده ؟گفتی که نداره پس ۶تا راقسط میبندن بعد هم اینکه اینقدروضعیت مالیش خراب چرازن صیغه کرد

میگی نداره ولش کن رضایت بده بزاربره باهمون زن صیغه ایش لیاقتشه یامیتونی حداقل قسط بندیش کنن براش که فشاربهش نیاد تعداد سکه ها رو کمتر کنی

قسطت بندی نکرد دادگاه مگه چرا زندانه اونوقت ؟؟؟

گناه داره پدر بچها ته خودت میگی نداره به نظرم رضایت بده

نداره بده چه فایده داره زندان رفتنش؟

چندتا سکه هست؟

الان که اصلا کسی رو جلب نمیکنن

بچه هاتون پس چی میشه

دلت بحال خودت بسوزه

نفرین ناحق نمیگیره نترس

چرا نفرین آش بگیره حقته

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی