خداروشکر خیلی بالا نیست همون استامینوفن ب وقتش بدی کافیه کار دیگه ای نکن
۳۷.۳تب نیس
کاری نمیخاد بکنی
۳۷تب نیس عزیزم نگران نباش
تب نیست قربونت نگران نباش درخواست میدی قشنگم 🫀
۳۷خوبه دیگه عزیزم تب نداره که نگران چی هستی
عزیزم ۳۷.۵ به بعد شد باید نگران بشی فعلا تب حساب نمیشه سعی کن بادی استین کوتاه و شورتک تنش کنی دمای اتاقم روی ۲۵ تا ۲۷ تنظیم کن
قطره چی میدی
37 تب نیست عزیزم 38 به بالا تبه
دمای بدن نوزاد 37
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.