۸ پاسخ

خداروشکر خیلی بالا نیست همون استامینوفن ب وقتش بدی کافیه کار دیگه ای نکن

۳۷.۳تب نیس
کاری نمیخاد بکنی

۳۷تب نیس عزیزم نگران نباش

تب نیست قربونت نگران نباش درخواست میدی قشنگم 🫀

۳۷خوبه دیگه عزیزم تب نداره که نگران چی هستی

عزیزم ۳۷.۵ به بعد شد باید نگران بشی فعلا تب حساب نمیشه سعی کن بادی استین کوتاه و شورتک تنش کنی دمای اتاقم روی ۲۵ تا ۲۷ تنظیم کن

قطره چی میدی

37 تب نیست عزیزم 38 به بالا تبه
دمای بدن نوزاد 37

سوال های مرتبط