۳ پاسخ

اره😂منم‌همینم

من اخ شدید داشتم وضن اضافه میکردم دکترم یه قرص داد بهم برا کم شدن اشتها بنظرم شمام اگر اینجور شدی بگو به دکترت

باز حسم میگ هفته های شما معقول تره😐من خیلی زود به این حال افتادم😂

سوال های مرتبط