۴ پاسخ

تنها نیستی🤣

نه من یه هفتست نمیتونم هیچی بخورم 🥲
مگر اینکه لیموناد و بستنی بخورم تمام حتی از نون هم حالت تهوو میگیرم 😕

منم همینم
اصن سر سفره هم احساس سیری نمیکنم😂

تا وقتی نخوردم اوکی
به محضی ک شروع ب خوردن کردم دیگه سیری ندارم😂😂

سوال های مرتبط