سوپ رشته درست میکنم برای دخترم کم میخوره فقط شیرخشک میخوره
دخترم خیلی اذیت میشه همش زور میزنع پی پی میکنه
دندون شو کامل در نیورده سخته ایش
دخترم کم اشتها غذا نمیخوره فقط سوپ میوه نمیخوره
شربت لاکتولوز میدم پی پی میکنه
کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy
چیزای ملین بده
مث الو
زیتون روغن، روغن زیتون
کدو حلوایی، کیوی،
برگه زردالو خیس کن بش بده
اگه جواب نداد لاکتولوز میتونی بدی
شیرخشک ببلاک بهش میدم شیر خشک آبکی درست کنم یا غلیظ لطفا جواب بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.