۸ پاسخ

سوپ رشته درست میکنم برای دخترم کم میخوره فقط شیرخشک میخوره

دخترم خیلی اذیت میشه همش زور میزنع پی پی میکنه

دندون شو کامل در نیورده سخته ایش

دخترم کم اشتها غذا نمیخوره فقط سوپ میوه نمیخوره

شربت لاکتولوز میدم پی پی میکنه

کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

چیزای ملین بده
مث الو
زیتون روغن، روغن زیتون
کدو حلوایی، کیوی،
برگه زردالو خیس کن بش بده
اگه جواب نداد لاکتولوز میتونی بدی

شیرخشک ببلاک بهش میدم شیر خشک آبکی درست کنم یا غلیظ لطفا جواب بدین

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری