۱۴ پاسخ

عزيزم اصلا ترس نداره منم يبار سقط داشتم كورتاژ كردم هيج متوحه نميشي به نظرم سقط تو خونه خيلي ادم اذيت ميشه من از دردش تا بيهوشي رفتم

نه اصلا نترس
منم کورتاژ شدم
قبلش که تو بیمارستان قرص میزارن درد داره ولی برای کورتاژ بیهوش میشی بعدش هم میای اصلا متوجه نمیشی

نه هیچ دردی نداره تا چند روز بعدش حسابی به خودت برس از نظر تغذیه و استراحت اوکی میشی

نه اصلا

من با دارو سقط کردم

هیچی درد نداره حتی من حس موقع بیهوش شدنشم دوس داشتم

اصلا هیچ دردی نداره فقط بهتره تا چند روز اول یکم رعایت کنی

نه اصلا درد نداره
فقط یک هفته تا 10 روز دراز بکش، به خودت استراحت بده
انشالله که چیزی نیست

نه اصلا درد نداره حتی بعدشم درد نداری

والا من خودم نفهمیدم چطور کورتاژ شدم بعد اصلا درد نداشتم فک کردم بهم دستم نزدن

سلام عزیزم چرا میخای کورتاژ کنی

هیچ دردی نداره بدش مثل پریودی است

نه اصلا هیچی نمیفهمی

اصلا درد نداره .بعدشم سخت نیست شاید یکم مثل میخوای پریود شی زیر دلت درد کنه

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری