چجوری بود سخت بود؟
سخت بود کورتاژژ
حتما دوهفته دیگه برو سونو واژینال برای بررسی بقایا.
بستگی به هفته ای داره ک سقط کردی بدن ها باهم فرق داره،برای من یکماه طول کشید
خانم ها میاین تو تاپیک ام سوال آخرم رو جواب بدین🙏🙏🙏
پول دکتر ندارم برم ناچارم اینجا سوالم رو بپرسم به جای اینکه برم دکتر
واسه چی سقط کردی ؟
مث پریودیه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.