۷ پاسخ

چجوری بود سخت بود؟

سخت بود کورتاژژ

حتما دوهفته دیگه برو سونو واژینال برای بررسی بقایا.

بستگی به هفته ای داره ک سقط کردی بدن ها باهم فرق داره،برای من یکماه طول کشید

خانم ها میاین تو تاپیک ام سوال آخرم رو جواب بدین🙏🙏🙏

پول دکتر ندارم برم ناچارم اینجا سوالم رو بپرسم به جای اینکه برم دکتر

واسه چی سقط کردی ؟

مث پریودیه فک کنم

سوال های مرتبط