۶ پاسخ

کالسکه رو مثل من بیارین تو خونه چرخاشو بشور راحت هی بزارش تو کالسکه باشه یه جغجغه هم اویزون کن جلوش
اینطوری کمتر میشه
من بچم اینطوری کم شد بغلی شدنش
از بس تو مهمونیا همشش بغل اینو اون بود بغلی محض شده بود الان یذره کمتره

زیاد وابسته اش نکنید،دیرنیست ازهمین الان کمترش کنید وگرنه ممکنه اذییتتون کنه،خودشم روی زمین بازی کنه،دست وپابزنه بهتره واسه رشدش

این بخاطر سنشونه
اضطراب جدایی داره شروع میشه برای همین اینجوریه

زیاد بغل باشه عضله بچه ضعیف میشه
نیکا هم من زیاد بغل میکنم ، درحالی که باید بیشتر حالت تامین تایم باشه تا حرکات تکاملیش بره جلو

درست میشه عزیزم
لذت ببر از این سنش
ول کن خونه رو
من انقد دلم تنگ شده واسه پنج ماهگیش

دقیقا عین پسر من🙂‍↕️

سوال های مرتبط

مامان rayan. مامان rayan. ۱۳ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۱ سالگی