سلام خانمایی که آسپرین استفاده میکنین؟؟ نی نی خوب وزن میگیره؟؟

۵ پاسخ

عزیزم وزن گرفتم اصلی در ماه اخر انجام میشه، الان در هفته های شما مهمه که ارگان های حیاتی تشکیل شده باشه و درست کار کنه و نرمال پیش بره. از الان نگران وزن گیری نباشید

آسپرین ربطی به وزن دهی نداره غذا خوب بخوری میوه بخوری چهار مغز بخوری بچه ازشما تغذیه می‌کنه وزنش خوب پیش میرع

اسپرین واسخونرسانی جنین هستش ربطی ب وزت گیریش نداره

سلام من سر پسرم مصرف میکردم والا من خیلی مصرف پروتئینم بالا بود. فکر نمی‌کنم آسپرین روی وزن تاثیر گذار باشه. پسرم که 3640 بود دنیا اومد 39هفته و 5روز زایمان کردم

من دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری