بله گلم
شاید چون امگا هم خون رقیق میکنه اما من هم انوکسامیزنم هم اسپرین میخورم امگاهم درهفته دوبارمیخورم
اره مگه بهم ربط دارن؟
نه بمن دکتر نداد امگا....البته من وزنم بالاست شاید برا اونه
اره من آسپرین رو از۱۲ هفته شروع کردم
امگا هم چند روزه
اره هفته ای یکبار امگا هم مبخورم
ربطی به هم نداره این دوتا
اره عزیزم
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.