سلام خانمایی که قرص آسپرین استفاده میکنین امگا۳میخورین؟

۸ پاسخ

بله گلم

شاید چون امگا هم خون رقیق میکنه اما من هم انوکسامیزنم هم اسپرین میخورم امگاهم درهفته دوبارمیخورم

اره مگه بهم ربط دارن؟

نه بمن دکتر نداد امگا....البته من وزنم بالاست شاید برا اونه

اره من آسپرین رو از۱۲ هفته شروع کردم
امگا هم چند روزه

اره هفته ای یکبار امگا هم مبخورم
ربطی به هم نداره این دوتا

اره عزیزم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نقطه جون مامان نقطه جون هفته بیست‌ودوم بارداری