خانمایی که اسپرین میخورن
شماها معده درد نمیگیرید؟

۱۰ پاسخ

نه آسپرین ربطی ب معده نداره چون تو روده باز میشه قرص
شاید آسپرین تو از اونا نباشه عکسش بده بگم

نه اوکیه

با آسپیرین حتما باید پنتازول خورد وگرنه زخم معده میده

نکنه تک دلم یعنی اینقدر تیر میکشه که میزنه به معدم قلبم پشت کمرم یعنی مال آسپرین خیلی شدید درد می کنه فقط باید یجا دراز بکشم تا خوب بشه

نه من نزدیک یکساله میخورم مشکلی ندارم

عزیزم باید بعد غذا بخوری خب؟ معده پر باشه درد نمیاد بعدم این مارکی که عکسشو تو تاپیک هام گذاشتم جلدش زرد رنگه اینو بگیر محافظ معده داره

من معدم سوز میکرد..الان سعی میکنم معده کمی پر باشه بعد بخورم

نه

اره هم معده درد میگیرم هم حالت تهوع

نه ندارم روزی دوتام میخورم

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری