۵ پاسخ

من اسپرین مصرف میکنم و نمیگرم

منم این سوال پرسیده بودم ولی کسی جواب نداد،من احساس میکنم یه کم نفس تنگی دارم

سلام شما امپول کجا میزنید ؟؟

من شبی 2تااسپرین میخورم شبابینی م میگیره وحالت خون دماغ دارم دکترم گفت مشکلی نیست بایدتحمل کنی

نه من نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری