مامانا شما ماکارونی تو بارداری می‌خورید معده درد نمیگیرید؟

۱۳ پاسخ

سعی کن کمتر بخوری چون خطر یبوست زیاده

چرا معده‌م خیلی درد میگیره

منومرفتم 😫😫

هرچی خوردی یه کمی آبلیمو با آب قاطی کن بخور بزار هزم کنه

آره من معده درد میشم

سعی کن ماکارونی و دم نکنی همونجوری آبکش کن با مواد قاطی کن بخور

اره من ی شبانه روز داشتم میمیردم سر معده درد

معده درد و‌حالت تهوع افتضاح میگیرم

نه من عاشقشم مخصوصا شکلی ، ولی بخاطر قندم تو این چند ماه دوسه بار بیشتر نخوردم

دیروز پاستا خوردم معدمو اذیت کرد

عاشقش بودم الان حالم ازش بهم میخوره🙁

منم میخورم معده درد میگیرم ارع انگار رو معدم مونده ولی اینسری خوردم یکم پیاده روی کردم تو خونه هضم شد اذیت نشدم

نه من مشکلی ندارم باهاش

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری