الان براسونو قلب باید مثانه پرباشه ؟؟

۸ پاسخ

ان شاءالله که با خبر خوب بیای

بله اونجا بهت میگن باید اب بخوری

اگه شکمیه نیمه پر اگه واژیناله خالی

دعام کنید یکم دیگ میرم خبرخوب بدم

منشی میگ نه منم نخوردم هیچی

اره حسابی

اره عزیزممم

برای من گفت خالی چون واژینال بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقای کوچولو مامان آقای کوچولو ۲ ماهگی
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی