۹ پاسخ

آره عزیزم

من خیلی اب خوردم پنج بار سنو کرد چیزی ندید باید یکم پر باشع نه زیاد که فشار روت بیاد من خیلی پر بود فک کنم فشار رو رحمم اومده لکه بینی پیدا کردم

اره عزیزم

اگر رادیولوژی حرفه ای میرید اصلا نیاز به مثانه پر نداره

دکتر‌میگفت به حدی باید پر‌باشه برای سنو شکمی که درحال انفجار باشی بیایی سنوت کنم

تو سونو واژینال باید خالی باشه ولی شکمی باید پر باشه

بله گلم

بله عزیزم

بله باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته نوزدهم بارداری