کیا صبونه ماست میتونن بخورن؟؟؟😂💔هعی

۷ پاسخ

نون خشک فقط🙌🏼😂

من اصلا میلم به صبحونه نمیبره🙁با زور یکی دو لقمه ....ولی ناهار و شام حسابی میخورم 😋😋

من ماست و خیار و شوید میخورم خیلی خوبههه لامصب😭😂

من پنیر گردو و زیتون ۴ ماه هرروزم همینه بیشتر

من
ماست چکیده با نون خشک یزدی
مزه جون میده 🤣

ما تو سنندج یه نون محلی داریم به اسم کولیره. ببین این لعنتی با ماست محلی مزه بهشتتتتتت میدههه یعنی من تو بارداری قبلیم دوماه اول فقط غذام کولیره و ماست بود هر سه وعده غذاییم

فقط گوجه 🍅 خیار🥒

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان هدیه کوچولو مامان هدیه کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان جانم مامان آیهان جانم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مادر مامان مادر ۶ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی