نون خشک فقط🙌🏼😂
من اصلا میلم به صبحونه نمیبره🙁با زور یکی دو لقمه ....ولی ناهار و شام حسابی میخورم 😋😋
من ماست و خیار و شوید میخورم خیلی خوبههه لامصب😭😂
من پنیر گردو و زیتون ۴ ماه هرروزم همینه بیشتر
من
ماست چکیده با نون خشک یزدی
مزه جون میده 🤣
ما تو سنندج یه نون محلی داریم به اسم کولیره. ببین این لعنتی با ماست محلی مزه بهشتتتتتت میدههه یعنی من تو بارداری قبلیم دوماه اول فقط غذام کولیره و ماست بود هر سه وعده غذاییم
فقط گوجه 🍅 خیار🥒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.