شربت گرمیچر میتونم بدم نوزادم
برای دلدردش
ضرر نداره

۳ پاسخ

اره خوبه میگن زیریک ماه ندین بعدش دیگه مجازه

اگ رفلاکس نداره بدع

نه ضرر نداره خوبه

سوال های مرتبط

مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان دیان🩵دلماه💜 مامان دیان🩵دلماه💜 ۱۴ ماهگی