۸ پاسخ

نترس عزیزم منم مثل تو هستم طبیعی هست

اره اشکال نداره هفته بره بالا خوب میشی

طبیعیه عزیزم به مرور کمتر میشه

کاملا طبیعیه نگران نباش منم مثل شما بودم استرس نداشته باش

شما چند وقت عقب انداختی و فهمیدی بارداری؟؟ علایم داشتی قبل اینک بفهمی بارداری

طبیعیه کار سنگین نکن عزیزم

بله دکترم به من گفت طبیعیه

بله طبیعیه کاملا از کی شروع شد این درد؟

سوال های مرتبط

مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان ۷هفته مامان ۷هفته هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد