۳ پاسخ

وای خیلی بده یهویی میگیره🥲

اره عزیزم طبیعیه بعد از ۲۰ هفته خوب میشه تقریبا

آره عزیزم ، رحم ات و لگن داره تغییر سایز میده
اگر لک بینی ، خونریزی نداری طبیعی هستش
استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته چهاردهم بارداری