۱۱ پاسخ

خیلی خوب میشه

اره خیلی خوبه

اره من ریختم ولی مزشو دوست نداشتم

اره همیشه میزنیم

وای من دوست نداشتم همسایه مامانم اینا ترک بود ریخته بود توش

آره بدون زرشک اصلا نمیشه که

اره ترش مزه میشه خوب میشه

آره من ریختم خوشمزه میشه

اره عالی میشه

نه مگه میریزن🤔

ارره همیشه عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۲ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری