۱۰ پاسخ

اینم سوپ شیرم

تصویر

این مرغ البته سرخ شده ش

تصویر

واسه سوپ شیرم یه تیکه سینه بزار با پیاز و فلفل سیاه و یکم زردچوبه بپزه زردچوبه ش در حدی باشه که مرغ زرد نشه وقتی پخت ریش ریش کن اضافه کن به سوپت
واسه سوپم یه لیوان جو پرک و یه لیوان هویج رنده شده بزار با نمک و فلفل سیاه بپزه قارچتم با کره و یکم ابلیمو یه کوجولو تفت بده و اضافه کن وقتی آب سوپت به غلظت رسید دو سه لیوان شیر و بزار گرم شه و به سوپت اضافه کن و هم بزن سوپتو نیم ساعت آخر سبزی سوپتو اضافه کن و یه ملاقه سوپتو با خامه قاطی کن بعد به سوپت اضافه کن مقدار موادی که گفتم بسته به تعداد نفرات متغیره دیگه من خودم خامه رو بیشتر بسته رو میریزم واسه خودمون واسه مهمون یه بسته میریزم
روش هم با قارچ یا سبزی و لیمو ترش تزیین کن میتونی هویج خامم با این قالب کاتری ها بزنی و بزاری رو سوپت عکس میفرستم برات

من اول مرغ ها رو با زعفران سابیده شده و نمک قشنگ ماساژ میدم که بره به خوردش، دو سه ساعت میمونه، بعد داخل روغن خیلی خوب سرخ میکنم و از تابه خارج میکنم، داخل تابه پیاز رو تفت میدم و بعد رب گوجه و سیر تازه رنده میکنم زردچوبه و فلفل سیاه اضافه میکنم بعد آب ،بهم میزنم (سس آماده س) مرغ ها رو اضافه میکنم شعله رو زیاد میکنم تا جوش بیاد بعد کمتر میکنم

عزیزم زرشک پلو رو که مرغشو با نمک و فلفل و زردچوبه رومال کن سرخ کن بعد پیاز داغ کن و ادویه و رب بزن بعد مرغازو بچین روش و فلفل دلمه و هویج بزار یکم و بعد یه مقدار آب بریز و بزار بپزه یه ربع اخر هم ابغوره یا اب نارنج یا ابلیمو و زعفرون بریز

نمک فلفل زردچوبه پودر سیر کمی زنجبیل
طعم دار کن مرغارو
تو کره و روغن سرخ کن


بعد پیاز داغ
ادویه
رب
مرغارو بچین
ابجوش بریز

بزا ی ساعت و نیم اروم بپزه
بعد ی تیکه چوب دارچین و زعفرون بریز یکم بمونه بپزه و خاموش

مرغ هاتو زعفرون بزن بعد سرخ کن تا طلایی بشه ،بعد تو یه قابلمه پیاز رنده شده رو سرخ کن سبک که شد زردچوبه فلفل سیاه و نمک بزن هویج و فلفل دلمه بریز رب هم اضافه کن تفت بده تا تغییر رنگ بده مرغاتو به سس اضافه کن آبجوش بریز و تمام

مرغ حتما سرخ کن فلفل دلمه و زعفرون بریزی داخلش عالیه همین
زرشک و برنج زعفرونی هم ک خودت میدونی

با رون خوشمزه تر میشه

حالا این تاپیک مفید کسی اگه اومد جواب بده
من
زرشک پلو رو‌ مرغ با زردچوبه فلفل نمک اغشته میکنم بعد نیم ساعت تو روغن و کره سرخ میکنم بعد در میارم پیاز طلایی میکنم با سیر دو قاشق رب گوجه دو لیوان نیم اب و نیم لیوان اب زعفرون و میذارم تا بپزه

سوال های مرتبط

مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 ۲ سالگی